Informacija pacientui

Kiekvienam pacientui rekomenduojame susipažinti su informacija pateikta šioje skiltyje. Nes mes manome, kad ilgalaikė partnerystė privalo būti paremta sąžiningais sprendimais, pagarba bei abipusiu pasitikėjimu.

Mes nepatarsime Jums, kurią kliniką ar gydytoją vertėtų pasirinkti. Tačiau galime patarti, į ką vertėtų atkreipti dėmesį priimant sprendimus, susijusius su odontologiniu gydymu. Pripažinkite, dažniausiai didelės ir neįveikiamos kliūtis atrodo tik tos, kurių, vedini baimės ar nežinojimo, nesiryžtame peršokti.

Odontologų profesinės etikos kodekso (toliau – kodekso) tikslas – tobulinti odontologiją, plėtoti odontologijos kultūrą, ugdyti vienas kito palaikymą, pagalbą, pagarbą pacientui ir kolegai, skatinti profesinį specialistų tobulinimąsi ir kvalifikacijos kėlimą, įgyvendinti pagrindinį sveikatos priežiūros veiklos principą – teikti profesionalią odontologinę pagalbą. Odontologais šiame kodekse yra laikomi gydytojai odontologai, gydytojai odontologai specialistai ir burnos priežiūros specialistai (burnos higienistai, gydytojų odontologų padėjėjai, dantų technikai).

Tam, kad paslaugos būtų suteiktos tinkamai ir kokybiškai, kiekviena gydymo įstaiga privalo turėti bei vadovautis vidaus tvarkos taisyklėmis. Tačiau svarbu nepamiršti, kad teisės bei pareigos galioja ne tik odontologijos klinikos darbuotojams, bet ir joje gydomiems pacientams. Jei manote, kad gydymo įstaigoje, buvo suteiktos nekokybiškos paslaugos ar pažeistos Jūsų, kaip paciento teisės, nelaukite ir kreipkitės į klinikos vadovą.

Prašome atidžiai perskaityti šią informaciją. Tai informacija apie bet kokią galimą riziką ir galimas komplikacijas gydant Jūsų dantis ir teikiant su tuo susijusias paslaugas. Jūs turite teisę užduoti bet kokius klausimus apie tai, ko nesuprantate.

Jeigu turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis. Kontaktus rasite čia.